Om Region Sjælland

Læs om Region Sjællands opgaver, organisation, økonomi og strategier. Du finder også information om datapolitik, designlinje og vores hjemmeside.

Om Region Sjælland

Region Sjælland er til for dig. Læs om regionens hovedopgaver, find fakta og tal og find mange andre informationer - kort fortalt.

Organisation

Find informationer om de forskellige funktioner og virksomhedsområder i Region Sjælland. For eksempel informationer og ledelse og kontakt.

Økonomi, indkøb og udbud

Region Sjællands budget er på cirka 18 milliarder kroner om året. Find regnskaber, budgetter og information om økonomi.

Strategier

Her finder du Region Sjællands strategi for 2022 - 2025, vores digitaliseringsstrategi, udviklingsstrategi samt en række andre strategier.

Designguide

Region Sjællands designguide præsenterer Regionens visuelle identitet og viser, hvordan designet skal anvendes på forskellige medier.

Om hjemmesiden

Persondatapolitik

Find Region Sjællands Persondatapolitik og læs, hvordan vi behandler data om dig, og hvad dine rettigheder er.