Sikkerhed

Læs om vores sikkerhedspolitik på regionsjaelland.dk.

Sikkerheden på hjemmesiden

Brugen af Regionsjaelland.dk er fuldstændig anonym. Vi registrerer ingen data, der kan bruges til at identificere dig.

Statistik

Vi fører statistik over antal besøgende samt de søgeord, der ikke giver nogle resultater på hjemmesiden. Vi bruger oplysningerne til løbende at forbedre og videreudvikle hjemmesiden. Vi indsamler ikke informationer, der kan identificere den enkelte bruger.

Vi behandler alle e-mail adresser fortroligt og videregiver ikke e-post adresser til tredjepart. Vi udsender ikke uopfordrede e-mail (spam).