Koncern Digitalisering

Koncern Digitalisering leverer stabil, sikker og effektiv it, digitale løsninger og digital innovation til regionens ansatte, patienter og borgere.

Vi understøtter Region Sjællands mål om ét sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi.

Vi er en tværgående enhed og har derfor berøring med stort set alle medarbejdere i regionen.
Vores medarbejderstab kender forretningens opgaver, processer og udfordringer. Det giver os en solid viden og stor kompetence inden for vores kerneopgave: digitalisering, understøttelse og support af den daglige drift til vores omkring 20.000 brugere – særligt på sygehusene.

Vi er tilgængelige 24/7. Sygehusene skal kunne arbejde døgnet rundt - alle årets dage. Vores fornemmeste opgave er at sikre, at sundhedspersonalet har de bedste teknologiske betingelser, så de kan tilbyde patienterne en behandling af højeste kvalitet. Der skal derfor altid være lys i computerskærmene, og forbindelsen til netværket skal virke døgnet rundt. Ingen skal kunne mærke, hvis en ledning bliver klippet over. Derfor knokler vi for at sikre en høj driftsstabilitet og et højt serviceniveau.

Koncern Digitalisering som arbejdsplads

Mød vores medarbejdere