To 0-kapaciteter ledige i attraktive Nordvestsjælland

Drømmer du om at etablere lægepraksis i kørselsafstand til København eller anden større by, eller vil du bosætte dig i vores region? Det kan også være, du bor i vores region og allerede nyder Nordvestsjællands charmerende omgivelser og rige sommerhus- og kulturliv.

Uanset hvor du er, så byder vi dig velkommen til området:

• Mørkøv
  • Regstrup
  • Svinninge
  • Jyderup

der er beliggende i Holbæk Kommune nær motorvejen til København og rute 21 mod Sjællands Odde.

Fakta om området

Området er kendetegnet ved et højt lægefagligt engagement og en meget velfungerende lægeklynge med 14 praksis og 45 engagerede læger.

Fakta om de to kapaciteter

Vi udbyder to 0-kapaciteter, og du kan derfor etablere dig både som enkeltmandspraksis eller kompagniskabspraksis.

Kommunen er udpeget som lægedækningstruet, og du har derfor også mulighed for at etablere delepraksis og benytte de øvrige muligheder, der gælder for lægedækningstruet områder.

Podcast om lægelivet i Region Sjælland

I Region Sjælland ønsker vi at skabe de bedste rammer for lægelivet. Derfor har vi blandt andet udgivet en podcastserie, hvor du kan høre andre læger fortælle om arbejdslivet som læge i vores region.

Hør lægernes fortælling om deres arbejdsliv

Ansøgning

Ved ansøgning om kapaciteterne skal du anvende skema på hjemmesiden detgodelægeliv.dk, og samme sted er der information om principper for tildeling af lægekapaciteter:

Find skema til ansøgning om lægekapacitet i Region Sjælland
Læs om rammer for lægedækning på Det Gode Lægeliv

Ansøgning sendes til dnsv@regionsjaelland.dk.

Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre mere eller har spørgsmål:

Det Gode Lægeliv

Det Nære Sundhedsvæsen