Tandlæge: Tilskud til behandling i udlandet

Se kontaktoplysninger
Sådan søger du om refusion for undersøgelse og behandling hos tandlæge i et EU/EØS land.

Tilskud: Sådan søger du

Langt de fleste ansøgninger om refusion handler om tandlægebesøg. For at få refusion skal du sende din betalte tandlægeregning og kvittering, hvor der har påført dit cpr-nummer, navn og adresse, til vores sikre postkasse eller mail: dnsv@regionsjaelland.dk

Skriv til os med sikker digital post (log på med MitID)

Vælg modtager: Regioner – Region Sjælland
Vælg Kategori: Region Sjælland - 3. Det Nære Sundhedsvæsen

Du kan også sende med almindelig post til Det Nære Sundhedsvæsen.
Adresse står her på siden.

Vær opmærksom på:

• At regningen skal være forklaret detaljeret og behandling/ydelser/priser tydeligt fremgår.
  • At vi ikke giver tilskud til behandlinger, som ikke er tilskudsberettiget i Danmark, fx kroner, broer, bideskinner og implantater.

Sådan får du svar

Når sagen er behandlet, får du brev fra Regionen i din e-Boks, eller pr. post hvis du ikke er tilmeldt e-Boks. Der medsendes et afregningsbilag, som eventuelt kan bruges til privat sygeforsikring.
Refusionen sættes ind på din NemKonto.

Det Nære Sundhedsvæsen