Takster - navneændring på takster fra 2024

Taksterne skifter navn fra 2024 - du kan finde tilbuddenes takster og navne her

Navneændring på takster fra 2024

Region Sjælland har oplevet flere sager, hvor vores samarbejdspartnere bliver forvirret over navngivningen af taksgrupperne. Dette skyldes, at niveaufordeling på Tilbudsportalen starter fra ”niveau 1” og Region Sjællands tilbud fra ”niveau 0/takst 0”. Derved bliver grupperne asymmetriske og giver grundlag for forvirring.
På baggrund af ovenstående sker der navneændring af takstgruppenavne pr.1.1.2024, så de er startende fra ”niveau 1” og matcher tilbudsportalens niveauopdeling. Der er således ikke ændret i indsatsen overfor borgeren, ændringen er en administrativ øvelse.

Du finder en oversigt med de gamle og nye takster her:

Sammenligning af navngivningen hhv. 2023 og 2024, samt takst

Socialområdet

Skriv til os

Øvrig information

Hvis din besked indeholder personfølsomme oplysninger, anbefaler vi, at du sender din besked via Digital Post. På den måde sikrer du dig, at uvedkommende ikke får kendskab til indholdet i din besked. Du finder Region Sjælland, Socialområdet i din digitale post på borger.dk.

Læs mere om digital post her