Indkøb, Produktion og Logistik

Indkøb, Produktion og Logistik (IPL) løser opgaver for regionens sygehuse, psykiatri, nærklinikker og sundhedshuse inden for vask, forplejning, kantine- og cafédrift, transport, lager og logistik, arealpleje samt drift af Regionshuset.

Hos Indkøb, Produktion og Logistik sørger vi for at holde sygehusene forsynet med alt det, som giver gode behandlinger. Fx leverer vi varer og mad til de afsnit, hvor patienterne er indlagt. Vi pakker dagligt mange specifikke leverancer, fx. medicinsk udstyr, vasketøj og forplejning.

Vores ansvarsområder spænder bredt. Indkøb, Produktion & Logistik beskæftiger sig med vask, arealpleje, kantine- og cafédrift, transport, lager og logistik. Vi er ansvarlige for driften af Regionshuset, Regionens rejsehåndtering samt administration af Regionens feriehuse. Vi håndterer kontraktholderfunktioner på servicekontrakter med eksterne leverandører.

Ledige stillinger hos Indkøb, Produktion og Logistik

Regions Sjælland