Gå til indhold

Hvordan har jeg mulighed for at arbejde hjemmefra?

Se kontaktoplysninger
Hvad har du adgang til når du arbejder hjemmefra? Find information om internetadgang, webmail samt adgang til programmer via VPN-forbindelse.

Det kan du få adgang til, når du arbejder hjemmefra:

  • Mail og kalender på din telefon eller tablet
  • Webmail og kalender på din private pc
  • Sundhedsplatformen på din private pc
  • Outlook fra din arbejds-pc

Fuld adgang til Outlook, fildrev, SharePoint (Intranet), Umbraco og andre systemer, kan opnås med VPN-forbindelse via GlobalProtect programmet.

Læs mere om de forskellige muligheder nedenfor.

Har du brug for hjælp?

For hjælp til adgange, VPN-forbindelse eller lignende, kan du kontakte Koncern Digitaliserings Servicedesk.

Kontakt

Adresse

Koncern Digitalisering

Ærtekildevej 1

4100 Ringsted

Se kort

Find vej på Ringsted Sygehus

Ring til os

Servicedesk
5651 5555

Åbningstider
Mandag - Torsdag:
Kl. 07:00 - 15:30
Fredag:
Kl. 07:30 - 15:00

Skriv til os

Øvrig information

Medarbejdere kan kontakte Servicedesk via ikonet IT-Serviceportal på skrivebordet.

Kontakt Koncern Digitalisering
Tlf. 5787 5521