Har du født? Hjælp med at forbedre kvaliteten

Føder du på et af regionens sygehuse, så modtager du måske et spørgeskema med digital eller almindelig post i løbet af efteråret. Vi håber, at du vil besvare spørgeskemaet.

Dine oplevelser i forbindelse med graviditet, fødsel og barsel er værdifulde for os - og det kan komme andre kvinder og deres børn til gavn, at du fortæller os om dine oplevelser. Derfor håber vi, du vil hjælpe os ved at besvare det spørgeskema, du modtager, efter at du har født.

Som fødende på et af vores sygehuse, har du en unik viden om, hvordan det er at føde hos os. Du ved, hvad der er vigtigt for dig, og du kan besvare spørgsmål om, hvad du synes, der fungerer godt, og hvad du ønsker, der kunne laves om.

Dine erfaringer hjælper os med at forbedre kvaliteten på vores sygehuse, og måden vi kommunikerer på. Derfor har vi brug for så mange input og ærlige meninger som muligt.

På forhånd tak.

Det er Danmarks fem regioner, der står bag undersøgelsen.

Læs mere om den Landsdækkende Undersøgelse af Patientoplevelser (LUP).