Historier om forskning i Region Sjælland

Her finder du artikler og rapporter om forskning i Region Sjælland

Historier fra forskningens verden

Region Sjælland udgiver hvert år et udpluk af gode historier fra forskningens verden og med en oversigt over årets publikationer - læs dem her via link på foto

Husk affiliation til Region Sjælland på publikationer

I forbindelse med publikationslisten i årsrapporten har vi erfaret, at der var mange publikationer, hvor der ikke var affiliation til Region Sjælland (afdeling og sygehus), til trods for at de pågældende forskere var ansat i regionen.

Den manglende affiliation har betydet, at publikationen ikke kunne medtages. Derfor opfordrer vi alle forskere til at huske affiliation til Region Sjælland, når der udarbejdes en publikation hvor affiliation til regionen er relevant.

OBS! Det er tilladt at have dobbelt affiliation på en publikation, hvis man er tilknyttet to ansættelsessteder.

Forskningsstøtte Center

Lykkebækvej