Søg
 

Logovarianter

Logoet må aldrig bruges i andre varianter end de, som er vist her.

Det centrale logo
I det centrale logo er navnetrækket to gråtoner, og bomærket er gradienter af blå. Sloganet står i blåt. Denne version har fortrinsret og bør vælges, med mindre særlige forhold gør det nødvendigt at vælge et af alternativerne.

100% blå
Logoet findes i en fuldfarvet version, hvor både navnetræk, bomærke og slogan står i den blå identitetsfarve. Denne variant er beregnet til situationer, hvor man kun kan trykke i én farve.

Negativ
Logoet skal optræde i negativ (hvid), hvis det skal stå på farvet baggrund eller på et mørkt billede. Baggrunden skal dog altid være af rolig karaktér, og respektafstanden skal overholdes.

Logovarianter

Gråtoner
I denne version er både navnetræk og bomærke i gråtoner, sloganet står i sort som den sidste prik i bomærket. Denne version kan bruges for eksempel i et internt notat eller i sort/hvide annoncer.

100% sort
Denne version er en pendant til det blå logo, men holdt helt i sort. Det skal bruges, hvis der er tale om et medie, hvor der er dårlig gengivelse, så logoet i gråtoner ikke kan gengives optimalt. Desuden er denne logovariant velegnet til serigrafisk tryk eller udstansninger.

 Logovarianter

 

 

 

Fik du svar på dit spørgsmål?


Oprettet
05.09.13
Opdateret
07.12.16
Link til denne side:

Designguide

Designguide

Designet er udviklet af designbureauet 1508 A/S i 2007 og er opdateret og videreudviklet af Region Sjællands Kommunikationsenhed i 2010. Designguide i samlet PDF