Det centrale logo
I det centrale logo er navnetrækket to gråtoner, og bomærket er gradienter af blå. Sloganet står i blåt. Denne version har fortrinsret og bør vælges, med mindre særlige forhold gør det nødvendigt at vælge et af alternativerne.
100% blå
Logoet findes i en fuldfarvet version, hvor både navnetræk, bomærke og slogan står i den blå identitetsfarve. Denne variant er beregnet til situationer, hvor man kun kan trykke i én farve.
Negativ
Logoet skal optræde i negativ (hvid), hvis det skal stå på farvet baggrund eller på et mørkt billede. Baggrunden skal dog altid være af rolig karaktér, og respektafstanden skal overholdes.

Gråtoner
I denne version er både navnetræk og bomærke i gråtoner, sloganet står i sort som den sidste prik i bomærket. Denne version kan bruges for eksempel i et internt notat eller i sort/hvide annoncer.
100% sort
Denne version er en pendant til det blå logo, men holdt helt i sort. Det skal bruges, hvis der er tale om et medie, hvor der er dårlig gengivelse, så logoet i gråtoner ikke kan gengives optimalt. Desuden er denne logovariant velegnet til serigrafisk tryk eller udstansninger.