Søg
 

Leverandør

​Tak fordi du er leverandør i Region Sjælland.

I Region Sjælland stiller vi krav om, at alle, der løser opgaver for os, skal arbejde under ordnede forhold. Regionen stiller krav om, at leverandører leverer den beskrevne ydelse med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
 
Som leverandør til Region Sjælland har du derfor ansvar for at dine medarbejdere – og dine underleverandørers medarbejdere – modtager den rette løn og arbejder under de rette arbejdsvilkår. Samtidig skal du bidrage til at uddanne lærlinge eller elever på Region Sjællands projekter, når det er muligt. 
 
Langt de fleste af vores leverandører lever op til kravene og tilbyder deres medarbejdere den rigtige løn – og gode arbejdsvilkår. Men der er få undtagelser, som skaber unfair konkurrence for alle de virksomheder, der har ordnede og ordentlige forhold.
 
På siderne til venstre og nedenfor kan du læse mere om, hvilke kontraktkrav du som leverandør skal være opmærksom på, hvad kædeansvar dækker over og hvordan du dokumenterer over for Region Sjælland, at du har orden i forholdene. 
Oprettet
14.01.19
Opdateret
16.01.19
Link til denne side:


 

 Kontakt

 
Intern Kontrolenhed
Alleen 15
4180 Sorø
Tlf. 22 40 00 11