Søg
 

Behandlinger og prøver på sygehusene: Sådan er status

Alle patienter, der har fået udskudt deres undersøgelse eller behandling bliver kontaktet, når en ny aftale er mulig.

Du bliver kontaktet, så snart du kan få en ny tid. Vi arbejder så hurtigt vi kan, for at du kan komme til hurtigst muligt.
 
Du behøver således ikke kontakte afdelingen om en ny tid. Vi kontakter dig.
 

Har du spørgsmål?

Kontakt din praktiserende læge, hvis du har spørgsmål om dit helbred.

Forværres din situation skal du kontakte afdelingen på sygehuset.

Fik du svar på dit spørgsmål?


Oprettet
13.03.20
Opdateret
20.04.21
Link til denne side:
 

 Spørgsmål om coronavirus

 
Corona Callcenter
Tlf. 70 20 42 22
Med NemId bestil tid på
Coronaprover.dk
Uden NemID bestil tid via
Tlf. 70 20 42 33


Få svar på:

  • Generelle spørgsmål om COVID-19.

  • Faglige spørgsmål om COVID-19

  • Hjælp til psykiske udfordringer

Telefontid:
09.00 til 12.00 og 13.00 til 19.30 alle dage.  


CCur.png
Myndighedsfælles hotline:
Tlf. 70 20 02 33
Åben 06 - 00 alle dage.