Søg
 

Spørgsmål om coronavirus: Kontakt vores callcenter

Ring til Region Sjællands callcenter med spørgsmål om coronavirus og få specialistrådgivning.

Callcenter: Spørg Region Sjælland om coronavirus

Region Sjællands Callcenter er bemandet med erfarne sygeplejersker,   der kan rådgive og vejlede dig om problemstillinger relateret til corona.
 
Tlf. 70 20 42 22 (du kan ikke bestille tid til test)
 
Telefontid: 09.00 til 12.00 og 13.00 til 19.30 alle dage.
  

Book tid til test på www.coronaprover.dk med dit NemID. Forældre til børn under 15 år kan med eget NemID booke tid til barnet.

Unge over 15 år med NemID kan selv booke tid på www.coronaprover.dk.

Hvis du ikke har NemID opfordrer vi til, at du forsøger at ringe inden for hele vores telefontid mellem kl. 9:00 til 12:00 og igen fra kl. 13:00 til 19.30.

Få svar på:
  • Generelle spørgsmål om coronavirus/COVID-19.
  • Faglige spørgsmål om coronavirus/COVID-19.
  • Hvis du er bekymret over noget relateret til coronavirus.
  • Hvis du er mentalt påvirket under epidemien, kan du også få hjælp til, hvad du kan gøre for at få det bedre.

Svar på test for COVID-19

Bestil tid til test

Du kan ikke bestille tid til test for COVID-19. Du kan heller ikke få lægehjælp, hvis du er syg eller har symptomer.
Så skal du ringe til egen læge eller lægevagten.
Som ansat er du naturligvis også velkommen til at ringe.
 
 
Ha’ det godt under COVID-19
 
Hvis du oplever at hverdagen ændrer sig og bliver udfordrende, er der en masse ting, du selv kan gøre for at holde balancen.
 

Fik du svar på dit spørgsmål?


Oprettet
13.03.20
Opdateret
28.10.20
Link til denne side:
 

 Spørgsmål om coronavirus

 
Corona Callcenter
Tlf. 70 20 42 22
Bestil tid til test på www.coronaproever.dk

Få svar på:
• Generelle spørgsmål om COVID-19.
• Faglige spørgsmål om COVID-19
• Hjælp til psykiske udfordringer

Telefontid:
09.00 til 12.00 og 13.00 til 19.30 alle dage.

Myndighedsfælles hotline:
Tlf. 70 20 02 33
Åben 06 - 00 alle dage.