Søg
 

Hvis du vil klage over 1818

Find information, hvis du har behov for at klage over servicen, en skade eller hele dit sygdomsforløb i lægevagten, skadestuen eller psykiatrisk akutmodtagelse.

Snak med personalet, før du klager

En klage kan for eksempel være klager over personalets adfærd, kommunikation, information, ventetider, forplejning, parkeringsforhold med videre.

Region Sjælland anbefaler, at du snakker med personalet hos lægevagten, på skadestuen eller i psykiatrien før du klager. Det er dog ikke en forudsætning for at klage.​

Fik du svar på dit spørgsmål?


Oprettet
12.08.22
Opdateret
26.08.22
Link til denne side:
 

 Kontakt

 
Patientvejledningen
Region Sjælland
Alleen 15
4180 Sorø


Tlf. 70 15 50 01
Telefontid: Mandag til fredag kl. 9.00 - 12.00



Der kan forekomme enkelte ændringer i telefontiden. De vil i så fald fremgå af Patientvejledningens telefonsvarer.