Søg
 

Spørgsmål om coronavirus: Ring til os

Ring til Region Sjællands callcenter med generelle spørgsmål om coronavirus.

Pas godt på dit mentale helbred

Det er udfordrende for de fleste af os, at være under pres i lang tid. Derfor har vi lavet en side, hvor du finder gode råd om, hvordan du passer på dig selv og dine kære.

Hvis du har brug for mere end det, så ring til Region Sjællands Corona Callcenter, hvor der sidder sygeplejersker parat til at tage en samtale med dig om, hvordan du er påvirket under epidemien og hvad du kan gøre for at få det bedre.

Callcenter: Spørg Region Sjælland om coronavirus

Region Sjællands Callcenter er bemandet med erfarne sygeplejersker i tidsrummet:
 
Tlf. 57 68 42 22 (du kan ikke bestille tid til test)
Telefontid: 09.00 til 12.00 og 13.00 til 20.00 alle dage.
 

 

  • Lang svartid: 09.00 til 12.00
  • Kortest svartid: 13.00 til 20.00

Typisk ventetid: 1 til 2 minutter.
Besvares telefonen ikke, så vent venligst og læg ikke på.

Du kan i øjeblikket opleve ventetid grundet travlhed.

De kan rådgive og vejlede dig om problemstillinger relateret til corona.
 
Få svar på:
  • Generelle spørgsmål om coronavirus/COVID-19.
  • Faglige spørgsmål om coronavirus/COVID-19.
  • Hvis du er bekymret over noget relateret til coronavirus.
  • Hvis du er mentalt påvirket under epidemien, kan du også få hjælp til, hvad du kan gøre for at få det bedre.

Bestil tid til test

Du kan ikke bestille tid til test for COVID-19. Du kan heller ikke få lægehjælp, hvis du er syg eller har symptomer.
Så skal du ringe til egen læge eller lægevagten.
Som ansat er du naturligvis også velkommen til at ringe.
 
 
Ha’ det godt under COVID-19
 
Hvis du oplever at hverdagen ændrer sig og bliver udfordrende, er der en masse ting, du selv kan gøre for at holde balancen.
 
Oprettet
01.04.20
Opdateret
03.04.20
Link til denne side:

Coronavirus/COVID-19

Info om test, besøg og behandlinger på sygehuse.

 

 Spørgsmål om coronavirus

 
Corona Callcenter
Tlf. 57 68 42 22
Du kan ikke bestille tid til test.
Bestil tid på www.coronaproever.dk

Få svar på:

• Generelle spørgsmål om COVID-19.
• Faglige spørgsmål om COVID-19
• Hjælp til psykiske udfordringer.

Telefontid:
09.00 til 12.00 og 13.00 til 20.00 alle dage.
Lang svartid: 09.00 til 12.00
Kortest svartid: 13.00 til 20.00
Typisk ventetid: 1 til 2 minutter.
Besvares telefonen ikke, så vent venligst og læg ikke på.

Du kan i øjeblikket opleve ventetid grundet travlhed.

Myndighedsfælles hotline:
Tlf. 70 20 02 33
Åben hele døgnet alle ugens dage.